سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانکس مسافرتی

کانکس مسافرتی

با  گذشت زمان شاهد این هستیم که افراد روز به روز به مسافرت علاقه بیشتری نشان میدهند . و هر روز نیز بر تعداد مسافرت ها افزوده میشود.  اما یکی از دغدغه هایی که اکثر افراد دارند مکان مناسب برای اسکان است . چرا که داشتن یک مکان مناسب دغدغه های افراد را کاهش می دهد . و باعث می شود مردم بدون دغدغه و با خیال راحت از مسافرت خود لذت ببرند. ما در این متن سعی داریم توضیحات کاملی از یک مکان اسکان امن مانند کانکس مسافرتی را برای شما شرح دهیم. که باعث می شود زمانی که به مسافرت میروید سفر امنی را تجربه کنید پس با ما همراه باشید.

نام این مکان که در بردارنده فضای کوچک و امکاناتی مطلوب است کانکس می باشد.  یکی از مزایای اصلی کانکس  صرف نظر از راحتی و آسایشی که برای شما به ارمغان می آورد این است که دارای امنیت بالایی است . و این خیال افراد را به لحاظ ایمنی راحت می کند.

کانکس مسافرتی, کانکس | قیمت ، فروش کانکس | کانکس سیبا سازه

کانکس مسافرتی و انواع آن

کانکس توریستی

مصالحی که در ساخت این قبیل کانکس ها به کار می رود  بسیار با کیفیت اما کم حجم و سبک هستند و همین امر سبب  میشود افرادی که این نوع کانکس ها را خریداری می کنند به راحتی بتوانند کانکس را جا به جا کنند که البته کانکس ها هرکدام از ابعاد گوناگونی ساخته شده اند که بعضی ان ها را به راحتی با خودروهای شخصی میتوان جا به جا کرد و بعضی های دیگر نیاز به وسایل نقلیه سنگین برای جا به جایی دارد. بنابراین می توان این گونه نتیجه گرفت که هرچقدر کانکس مسافرتی ابعاد کوچکتری داشته باشند جا به جایی آن ها راحت تر است.

صرف نظر از ابعاد کانکس، کانکس ها دارای دو شکل پیچیده و ساده هستند که هرکدام با توجه به ویژگی مربوط به خود  فضای مورد نیاز مناسب برای سکونت را فراهم میکند و شما با توجه به بودجه خود میتوانید هرکدام از این کانکس ها که شرکت دپو کانتین  را که تمایل دارید خریداری کرده و از امکانات ان بهره مند شوید.

انواع کانکس مسافرتی

همانطور که در بالا گفته شد کانکس ها به دو صورت ساده یا پیچیده میباشند که در زیر توضیح داده است.

1-کانکس مسافرتی ساده:که یک فضای ساده برای استراحت شما را فراهم می کنند

2-کانکس مسافرتی پیچیده:که صرف نظر از فضای ساده امکاناتی از قبیل حمام،اشپزخانه، سرویس بهداشتی، مخازن ذخیره و تخلیه را دارند.

بنابراین با توجه به نوع کانکسی که شما انتخاب میکنید قیمت کانکس ها می تواند متفاوت باشد.

یکی از سوالاتی که اغلب ذهن مخاطبین را درگیر میکند این مسئله است که برق کانکس مورد نظر چگونه باید تامین گردد. پاسخ این سوال بسیار ساده است فرد می تواند برای تامین برق از برق خودرو استفاده نماید . و اگر استفاده از  برق خودرو به هردلیل امکان پذیر نبود ژنراتورهایی برای این هد تهییه شده . که به راحتی می تواند برق مورد نیاز را تامین کنند.

ویژگی فیزیکی کانکس توریستی

یک تیرآهن همراه با محورهایی که به دور آن میچرخد  که برای ساخت آن از ساندویچ پانل هایی از جنس فوم پلی یورتان استفاده شده است . که قطعات به کاربرده شده برای ساخت کانکس سبب می شود. وزن آن سبک باشد و به عنوان عایق نیز میتوانید از آن استفاده نمایید.

قیمت ها به چه صورت است؟

همانطور که ذکر شده برای قیمت گذاری هر کانکس به سادگی یا پیچیدگی آن توجه میشود . که برای اگاهی از کانکس مسافرتی و یا کانکس ویلایی با مشاورین تخصصی می توانید در تماس باشید.